Postavite si svojo spletno trgovino in jo BREZPLAČNO preizkušajte 14 dni. NE SKRBITE, je čisto enostavno.
Jaz pa vem ali boste prebrali ta e-mail in kaj v njem boste kliknili

Jaz pa vem ali boste prebrali ta e-mail in kaj v njem boste kliknili

Ponedeljek, 22. april 2013

Dobrodošli v novi dobi elektronske pošte.

Ste vedeli, da se v vedno več e-mailih, ki jih prejmete, spremlja kaj ste z njim naredili. Spremlja se ali ste e-mail dobili, ali ste ga odprli in kaj v njem ste kliknili.

Na ta način pošiljatelji lahko zelo hitro izvedo ali njihove e-maile berete in kaj v njih vas najbolj zanima. S tem lahko ocenijo ali je njihov e-mail marketing uspešen in ga na nekaj enostavnih načinov izboljšajo. Vse to omogočajo različni programi, med njimi tudi zelo popularen Mail Chimp.  
Največja težava teh orodij je, da so dokaj zahtevni, da so v angleškem jeziku in da imamo kar nekaj dela, preden lahko pošljemo prvi e-mail. 



In tukaj nastopi Moja Košarica. 

Z veliko razvoja smo poskrbeli, da lahko takšne e-maile pošiljate s klikom na en gumb.
Ob tem ko objavite novo novičko, kliknete na gumb "Pošlji mail prejemnikom" in zadeva je poslana. Rezultate lahko spremljate na zelo enostaven način in s tem zelo hitro ocenite uspešnost obvestila.

Uporabo e-mail marketinga znotraj Moje Košarice omogočamo uporabnikom z VELIKIM PAKETOM. Ampak, ker bi radi, da so naše stranke uspešne in zadovoljne, vam do 1.maja nudimo enkratno priložnost.

Uporabo naprednega orodja za enostavno pošiljanje e-mailov iz sistema Moja Košarica, vam vključimov katerem koli paketu. 

Pridružite se številnim strankam Moje Košarice, ki uspešno uporabljajo E-mail marketing in si povečajte obseg vaših kupcev.

Uspešno prodajo in pošiljanje e-mailov vam želi Moja Košarica

BREZPLAČNO ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE
Uporaba Moje Košarice za izdelavo spletne trgovine ali spletne strni je za neprofitne organizacije brezplačna.

VEČ
IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK
Oglejte si nekaj zgodb in nasvetov naših preteklih in obstoječih strank. Morda se vam utrne kakšna dobra ideja ❤

VEČ
ISKRENO
Vas zanima kako začeti s prodajo na spletu, kako povečati promet ali na kaj morate paziti? Oglejte si naš blog

VEČ
Reference