Postavite si svojo spletno trgovino in jo BREZPLAČNO preizkušajte 14 dni. NE SKRBITE, je čisto enostavno.

E-mail marketing

E-mail marketing je ena najcenejših in hkrati najbolj učinkovitih vrst oglaševanja. Je stroškovno najcenejši in najbolj učinkovit način za povečanje prodaje saj zagotavlja tudi do 5 krat večji učinek od klasičnih marktinških prijemov. Je najsodobnejši način za obveščanje potencialnih in obstoječih strank o ponudbi in novostih. Podjetja ga uporabljajo predvsem za pošiljanje promocijskih e-mail kampanj, distribucijo online publikacij, ob tem pa jim ni treba skrbeti za varno in zanesljivo dostavo večjega števila e-mail sporočil.

Moderna orodja za pošiljanje takšnih sporočil imajo vedno več funkcij za analizo uspešnosti poslanih sporočil. Z njmi lahko nadzirate:

  • koliko e-mailov je bilo dostavljenih strankam
  • koliko strank je e-mail odprlo
  • kaj je stranke najbolj zanimalo (katere povezave/linke so klinknili)


Na ta način lahko uspešnost e-mail marketinga analizirate, izboljšujete in vedno bolj učinkovito povečujete prodajo.

 

 

Kakšna obvestila pošiljati?

Svojim strankam lahko pošiljate:

  • tedenske e-novice,
  • obvestila o novostih v vaši ponudbi,
  • obvestila o akcijah v vaši spletni trgovini,
  • nasvete z vašega področja

Komu pošiljati obvestila?

Seznam e-mail naslovov lahko zgradite iz e-mailov obstoječih naročnikov in vseh, ki se bodo prijavili preko spletnega obrazca v spletni trgovini. Več kontaktnih podatkov, lahko pridobite z nagradnimi igrami bodisi v spletni trgovini ali preko vašega profila na socialnih omrežjih. Lahko tudi vzpodbudite uporabnike, da vam v zameno za kupone, darila ali brezplačna e-gradiva zaupajo svoje podatke.

Kako pošiljati obvestila?

E-mail marketing omogočajo številna orodja. Mi priporočamo uporabo sitema Mailchimp, ki je trenutno eden izmed najboljših in najpopularnejših sistemov.

Za vse, ki se z e-mail marketingom srečate prvič, smo MailChimp povezali tudi z Mojo košarico. Tako ga lahko na enostaven uporabljate kar preko urejevalnika svoje spletne trgovine.

BREZPLAČNO ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE
Uporaba Moje Košarice za izdelavo spletne trgovine ali spletne strni je za neprofitne organizacije brezplačna.

VEČ
KAKO PRODAJATI NA SPLETU
Prenesite si priročnik z 10 nasveti, ki vam bodo pomagali priti do uspešne spletne prodaje.

VEČ
ISKRENO
Vas zanima kako začeti s prodajo na spletu, kako povečati promet ali na kaj morate paziti? Oglejte si naš blog

VEČ
Reference