Postavite si svojo spletno trgovino in jo BREZPLAČNO preizkušajte 14 dni. NE SKRBITE, je čisto enostavno.

Ali socialna omrežja res pomagajo? Kako do prave družbene potrditve?

Predstavljajte si to. Nekega večera se lačni in premraženi znajdete na ulici sredi mesta. Gledate naokrog kje bi lahko na hitro nekaj dobrega pojedli in v bližini zagledate dve gostilni. Ena je živahna in polna gostov, druga pa je skoraj prazna. Katero gostilno bi izbrali? Lahko bi stavili, da boste šli v prvo :-)


Družabna potrditev je psihološki fenomen kako drugi vplivajo na nas. Na izbiro trgovine vpliva njena popularnost, na popularnost znamke vplivajo znani, ki jo nosijo, na naše odločitve o nakupu vplivajo mnenja drugih. Vsi govorijo, da je v današnjih časih družabna potrditev ključnega pomembna za naš posel. Zato se večina podjetij odloči, da bo družabno potrditev najprej iskala na družbenih omrežjih. Vendar pa se velikokrat  izkaže, da so se tega lotili na povsem napačen način in ima ves trud lahko celo škodljiv vpliv na posel. Postavijo si Facebook profil in ga vključijo v spletno trgovino. Obenem si postavijo še Twitter račun, pa Youtube kanal in stran na Pinterestu. Ampak, ko čez en mesec ni nobenih razultatov, se vsi sprašujejo kje so “brcnili v temo”. Bi vi kupili izdelek v trgovini v kateri nihče ne kupuje, v kateri nikomur ni nič všeč in sta v njej so sedaj bila samo dva kupca?

Vsi bi radi kupovali tam kjer je kul, tam kjer kupujejo vsi in predvsem tam kjer trgovcu lahko zaupajo. Zato vam predlagamo, da se najprej osredotočite na eno socialno omrežje in ga kvalitetno “zgradite”. Šele nato ga objavite v spletni trgovini. Zavedajte se, da je za to potreben čas in veliko energije. Te stvari se ne naredijo čez noč.

Naše izkušnje kažejo, da so najbolj uspešne tiste stranke, ki imajo že pred postavitvijo spletne trgovino zgrajeno dobro družbeno potrditev. Pri njih prodaja steče čez noč in njihov posel je uspešen.

Poznamo več različnih družabnih potrditev
- družabna potrditev v številkah
- število sledilcev v socialnih omrežjih,
- ocene in kritike strank,
- pričevanja zvestih strank
- omembe znanih osebnosti

Družabna potrditev v številkah
Zagotovo vsi poznate verigo restavracij hitre prehrane McDonald’s, katerih slogan je “poskrbeli smo za miljarde in miliarde obiskovalcev” (billions and billions served). Vsakdo bo najprej pomislil, da je tukaj jedlo že ogromno obiskovalcev in da je restavracija zagotovo zelo dobra.  Ta vrsta družabne potrditve pove kako priljubljen je vaš produkt in na koliko kupcev ste z napisom vplivali, da vam zdaj zaupajo.

Zato v svojih predstavitvah uporabite naslednje izraze
- ….  zadovoljnih strank
- .… prodanih artiklov
- .… ljudem smo že pomagali
- …. držav, kamor smo poslali izdelke

MK1

Moja Košarica ima izpostavljeno število zadovoljnih strank, število njihovih izdelkov in število obiskovalcev v njihovih trgovinah


Število sledilcev v socialnih omrežjih
Pomislite kako pogosto na spletnih trgovinah preverite kako aktivni  so prodajalci na socialnih omrežjih. Velikost njihovih socialnih omrežij je gotovo manjša kot si mislite. Pravijo, da je številka 1000 (všečkov na Facebooku)  magična številka, ki pove, da je podjetje boljše od 60% konkurenčnih trgovin. Da pridete do te številke pa lahko traja tudi več mesecev.

Za vas imamo nekaj nasvetov, kako si lahko s socalnim omrežjem pomagate in posledično povečate obisk v vaši trgovini.
uporabljajte hashtage (#) za svoje izdelke (#računalnik #sony #vaio)
- bodite pozorni kdaj objavljate, kajti dan in ura objave sta zelo pomembna (objavljajte med tednom, najboljši dnevi so torek, sreda in četrtek)
- objavite vsaj eno objavo dnevno
- uporabite oglaševanje (Facebook oglaševanje je cenovno zelo zelo ugodno in lahko hitro pokaže rezultate)


Ocene in kritike strank

Ocene kupcev lahko zelo povečajo prodajo v vaši spletni trgovini. Statistike pravijo, da se bodi kupci bistvevno hitreje odločili za nakup, če izdelek ima oceno. Ampak v Sloveniji kupci zelo redko ocenjujejo izdelke in puščajo svoja mnenja. Morda bi lahko poprosili svoje zveste stranke, da oddajo svoje mnenje, ki bo spodbudile še druge, da storijo enako. Morda bi lahko stranke spodbudili k ocenjevanju s kakšno simpatično ugodnostjo.


MK3

Facebook poleg všečkov omogoča tudi prikazovanje ocene (z zvezdicami)


Pričevanja zvestih strank
Tudi pričevanja so odličen način za dodajanje kredibilnosti vaši spletni trgovini. Zato je pomembno da svoje zveste stranke prosite za kratko izjavo ali mnenje, ki bo nagovorila in prepričale vaše obiskovalce. Saj veste, “Dober glas se širi v deveto vas”.

MK2

Tudi mi imamo na spletni strani napisanih nekaj mnenj naših strank


Omembe znanih osebnosti
Ena najboljših in najuspešnejših družabnih potrditev je gotovo podpora znane osebnosti. Njihovi oboževalci namreč postanejo vaši oboževalci. Sliši se enostavno, mar ne. Če poznate znano osebnost, ki bi podprla vašo blagovno znamko ste na konju, v nasprotnem primeru pa lahko za podporo podarite izdelek ali tudi plačate za njihovo objavo. Če so vaše stranke tudi zelo zanna podjetja, jih lahko omenite v vaših referencah.

reference_cloovis

Mi na naši spletni strani navajamo naše najboljše reference.

Skratka, vaša spletna trgovina mora v današnjih časih delovati kvalitetno in zaupanja vredno. In družabna potrditev je najboljše orodje za dosego tega cilja. Zato kar pogumno naprej in ves trud se bo počasi začel poznati na uspešnosti vaše spletne trgovine.
 


Na spodnji povezavi pa si lahko preberete tudi prejšnje lekcije iz naše Spletne učilnice.

1. lekcija: Ne pričakuj dobre prodaje že s tem, da si postavil spletno trgovino 

2. lekcija: Kakšna je vloga logotipa?


 

Če bi se radi na svoj e-naslov prejeli še ostale lekcije naše Spletne učilnice, se prijavite tukaj.



BREZPLAČNO ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE
Uporaba Moje Košarice za izdelavo spletne trgovine ali spletne strni je za neprofitne organizacije brezplačna.

VEČ
IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK
Oglejte si nekaj zgodb in nasvetov naših preteklih in obstoječih strank. Morda se vam utrne kakšna dobra ideja ❤

VEČ
ISKRENO
Vas zanima kako začeti s prodajo na spletu, kako povečati promet ali na kaj morate paziti? Oglejte si naš blog

VEČ
Reference